Rákellenes étrend: Csírák

Rákellenes étrend: Csírák

Rákellenes étrend: Csírák

Nem kell hozzá sem kert, sem föld, csupán egy csíráztató edény, víz levegő, kis gondoskodás. Nem kérdés, hogy az így felnevelt növények, egészségesebb táplálékot adnak, mint a vegyszerezett és műtrágyázott növények. A csíráztatott növények nem igényelnek semmilyen kemikáliát. De arra figyelj, hogy ne használj fel csávázott magokat. Csírát bármikor lehet készteni, nem jár semmiféle kosszal, viszont tele van vitaminnal, ásványi anyaggal, fehérjével, legtisztább formában. Könnyedén emészthetőek, mert nagy mennyiségben tartalmaznak enzimeket. A-, B-komplex, C-, D-, E-, G-, K-, és még U vitamin mellett még ásványi anyagok is vannak bennük, például kalcium, magnézium, foszfor, klór, kálium, nátrium, szilícium. Mind természetes formában találhatóak meg a csírákban, és nagyon emészthető. Minden csíra a gyümölcsökkel egyenértékű mértékben tartalmaz A – B – C-vitamint. A lucernacsíra D-, E-, G-, K-, és U- vitamint is tartalmaz.

Rákellenes étrend: Csírák: A következő csiráztatható magok fajtái vannak

Rákellenes étrend: Csírák

Rákellenes étrend: Csírák

Gabonafélék: búza, árpa, rozs stb.

Hüvelyesek: lencse, borsó, bab, lucerna stb.

Olajos magok: lenmag, tökmag, napraforgómag, mandula stb.

Zöldségfélék, füvek, fűszernövények: hajdina, retek, zsázsa, mustár,stb.

Hántolatlanok: szezám, napraforgó, retek, mustár, vöröshere, kukorica, lima bab, tarkabab, vesebab, csicseriborsó

Hogyan csíráztass:

  1. Mosd meg, válogasd ki, csak az egész szemek kerüljenek bele
  2. Rakj bele egy 2 literes befőttesüvegbe 3 kanál lucerna és más magokat
  3. Fedd le nejlonharisnyával
  4. Öntsd fel vízzel és egy éjszaka áztasd
  5. Másnap öntsd le a róla a vizet és idd meg

Tipp: Ha sötétben csíráztatod, akkor több B2-vitamint tartalmaz.

Tipp: A világosban kicsírázott magoknak viszont nagyobb a C-vitamin és klorofill tartalma.

Csurgasd le róla a vizet és tedd meleg helyre. Reggel és este is vizezd be.

Tipp: Minél nagyobb a csíra annál több vitamin van benne.

Ha kicsírázott, és nem tudtad megenni, akkor tedd be a hűtőbe.

Nagyon fontos: Vitaminpotenciájuk a csírázás után 3-4 nappal van a csúcsponton, tehát annyit csíráztass, hogy folyamatosan legyen belőle 3-4 napos, hogy mindennap megadd a szervezetednek a szükséges tápanyagokat.

Rákellenes étrend: Csírák: A csírák vitamin és ásványanyag tartalma

Búza: B-vitaminok, (B2 és B3 –vitamin, nikotinsavamid) sok E-vitamin, vas, foszfor, magnézium, cink

Árpa: A, B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, C és sok E-vitamin vas, foszfor, magnézium, cink

Zab: A, B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, C és sok E-vitamin vas, foszfor, magnézium, cink és kalcium

Rozs: B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, C és sok E-vitamin vas, foszfor, magnézium, fluor

Rizs: B1 és B2-vitamin és C-vitamin, A-provitamin, kálium, vas, magnézium, foszfor, kalcium

Kukorica: A, B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, C és sok E-vitamin vas, foszfor, magnézium, cink., mangán, fluor

Köles: A, B1 B2-, C, E-vitamin, kálium, kalcium, réz, magnézium, vas foszfor, fluor

Lencse: A, B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, és sok C-vitamin, foszfor, magnézium, cink., mangán, kálcium, réz, nátrium

Zöldborsó: B-vitamin, főleg B1 és B2-vitamin, C-vitamin, kalcium, foszfor, magnézium, réz, mangán, cink

Bab: B1 és B2-vitamin, C-vitamin, vas, foszfor, kalcium, magnézium, kálium, réz, mangán, cink

Csicseriborsó: A-. B1 és B2-vitamin, nikotinsavamid, C, E, UU, K-vitamin, vas, kalcium, cink, kálium, foszfor, magnézium, réz, mangán

Lenmag: E, F, és K-vitamin, kalcium, foszfor, magnézium, réz, vas

Szezámmag: A1, B1, és B2-vitamin, nikotinsavamid, C, E-vitamin, lecitin, magnézium, kalcium, foszfor

Napraforgómag: A, B1 és B2-vitamin nikotinsavamid, C, E-vitamin, F-vitamin, vas, réz, mangán, foszfor, kálium, magnézium, cink, kobalt, jód, klór

Lucerna: A, B, C, D, E, G, K-vitamin, vas, foszfor, B12-vitamin

Görögszéna: A és C-vitamin, vas

Hajdina: B és C-vitamin, foszfor, kalcium, kálium, réz, magnézium, vas,

INGYENES E-BOOK:

95 HAGYOMÁNYOS ÉS ALTERNATÍV GYÓGYMÓD A DAGANATOS BETEGEK RÉSZÉRE

Gyere és csatlakozz az fb-n a csoportunkba, ahol támogatjuk és segítjük egymást, hogy gyorsabban menjen a gyógyulás!

Együtt könnyebb a gyógyulás

Nézz be hozzám:

Youtube
Facebook

Kérdésed van?

Krizsán Tamás

Itt fel tudod tenni:

Az itt megadott kezelési információ nem az Legyél Egészséges Kft. hivatalos politikája, és nem orvosi tanácsot jelent az orvos szakértelme és megítélése helyett. Célja, hogy te és családod tájékozott döntéseket hozhasson orvosoddal együtt. Kezelőorvosodnak lehet rá oka arra, hogy az általános kezelési lehetőségektől eltérő kezelési tervet javasoljon. Ne habozz kérdezni a kezelési lehetőségeidről

Legyél Egészséges!

By |2018-12-09T21:37:01+00:002018. szeptember 22.|Categories: Étrend daganatosoknak|Tags: , , | Rákellenes étrend: Csírák bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

About the Author:

Elég uncsi, de mi is cookie-kat használunk a weboldalunkon. Remélem megváltozik a törvény és nem kell többé ilyen üzeneteket látnod. Azzal, hogy tovább böngészel, elfogadod, hogy tovább használjuk a cookie-kat. Üdv,Tamás További információ

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás