Rákellenes életmód: A mozgás fontossága

Séta, torna, túrázás, futás. A mértékkel űzött sport bizonyítottan fokozza szervezetünk védekezőképességét. Az ölősejtek száma 20-30 peres fizikai terhelés hatására növekszik, a B-limfociták (az antitestek előállításáért felelős) száma is növekszik, az immunsejtek nemcsak a száma, de az aktivitása is fokozódik. A testmozgás szükségességét nem lehet eleget hangsúlyozni, az akkor van valóságos haszna, ha azt örömmel, szórakoztatóan végezzük.

Lehet ez:

  • a természetben túrázás
  • kertészkedés,
  • kerékpározás,
  • úszás,
  • teniszezés,
  • ping pong
  • lovaglás stb.
  • tánc

Nagyon fontos a rendszeresség a sportban és más hasznos tevékenységben is.

INGYENES 27 RÉSZES VIDEÓ SOROZAT+ 3 DB AJÁNDÉK E-BOOK

BENNE 8 ÉVNYI KUTATÁSI ANYAG ÖSSZEFOGLALVA A RÁKRÓL ÉS A GYÓGYULÁSRÓL

TELJESEN AZ ALAPOKTÓL, MERT NEM VAGY ÁLDOZAT, SEGÍTHETED A GYÓGYULÁSODAT!

  • Tartalom

  • Mi a daganat?

  • Hogyan fejlődik ki a daganat?

  • Milyen hagyományos gyógymódok vannak?

  • Milyen alternatív módszerekkel tudsz gyógyulni?

  • Mit (t)egyél?

  • Mit ne (t)egyél?

E-book ajándék

Ha valóban meg akarsz gyógyulni, akkor ezeket mindenképpen tudnod kell!

Email címed*
Hogyan szólíthatak*

Az itt megadott kezelési információ nem az Legyél Egészséges Kft. hivatalos politikája, és nem orvosi tanácsot jelent az orvos szakértelme és megítélése helyett. Célja, hogy te és családod tájékozott döntéseket hozhasson orvosoddal együtt. Kezelőorvosodnak lehet rá oka arra, hogy az általános kezelési lehetőségektől eltérő kezelési tervet javasoljon. Ne habozz kérdezni a kezelési lehetőségeidről

Legyél Egészséges!