Szelén fogyasztása – búzafűlé

Szelén fogyasztása – búzafűlé

 

Szelén fogyasztása – búzafűlé: A szelénnek rákmegelőző hatást tulajdonítanak. Itthon a nyomelemek fogyasztása rettentően alacsony szinten van, a minimálisan ajánlott mennyiséget sem juttatjuk be szervezetünkbe. Pedig a nyomelemek szükségesek ahhoz, hogy testünk kiegyensúlyozottan tudjon működni.

Az összes nyomelem közül a szelén van a legutolsó helyen. Sajnos sokan nem tudják, hogy az emberi szervezetnek mekkora szüksége van rá. Amikor felfigyeltek rá a kutatók, az antioxidáns tartalma miatt kezdték el vizsgálni, időközben azonban rájöttek, hogy nagyon hatékony a rákmegelőző tulajdonságai miatt.

Szelén fogyasztása – búzafűlé: Nézzük meg, hogy miért tartják ezt a nyomelemet annyira fontosnak a kutatók, és miért fontos rendszeresen fogyasztani:

– Kiváló antioxidáns

– Antioxidáns, ami gátolja a szervezetünkben a szabadgyökök képződését, ami a DNS-t károsítja. Ezzel megvédi testünket az öregedési folyamatoktól, és a sejtek kóros működését is gátolja.

– A növényekből az ételeinkből és a levegőből a szervezetünkbe kerülő méreganyagokkal szemben is véd, az úgynevezett glutation peroxidaz enzim működését segítve. Az immunrendszer normális működését segíti helyreállítani, ami a fehérvérsejtekre van pozitív hatással.

– Képes csökkenteni bizonyos daganatos elváltozások kialakulását.

Kutatás:

A Cornell University és az University of Arizona kutatócsoportja 5 évig tartó kutatása során rájött, hogy együttes munkája 200 mikrogramm szelén naponta legsűrűbben előforduló daganatos betegségek kialakulását 60-60%-al is képes csökkenteni.

Ezek lebontás szerint:

39 százalékkal egyéb rák esetén

46 százalékkal a tüdőrák kialakulását

58 százalékkal a vastag- és végbél rák esetén

65 százaléka a prosztatarák esetében

Sikeresek voltak a kísérletek a petefészek-, a méhnyak-, a húgyhólyag-, a nyelőcső-, a hasnyálmirigy- és a májrák terén is. Továbbá a leukémia kezdeti állapotában képes gátolni annak további súlyosbodását.

A kutatásból még az is kiderült, hogy aki kevés szelént fogyaszt, annál nagyobb valószínűséggel alakul ki daganatos megbetegedés, és akinél már kialakult a daganat, sokkal nagyobb volt az elhalálozási szám, a kevés bevitt szelén miatt.

Miben segíthet még a szelén napi fogyasztása?

– Szív- és érrendszeri betegeken is segített a rendszeres szelén fogyasztása

– Gátolja a vérrögképződést, megelőzi a szívinfarktust, és növeli a jó koleszterinszintet a HDL-t a vérben

– Kiemelten fontos azoknak, akik dohányoznak vagy infarktuson átesetteknek.

– Az immunrendszert erősíti a vírusok ellen. A HIV vírus ellni hatékonyságát jelenleg is kutatják.

– A fehérvérsejtek aktivitását megemeli, ezzel fokozva az immunválaszt.

– A szürke-hályog, macula-degeneráció kiegészítő kezelésébe is segít.

 

Szelén fogyasztása – E-vitamin

 

Ha E-vitaminnal közösen alkalmazzuk, akkor gyulladáscsökkentő a reumás ízületi gyulladások, a pikkelysömör ás az ekcéma tüneteit is képes csökkenteni.

A szelén hiányának tünetei:

– sűrű bőrgyulladások

– izomgyengeség

– immunrendszer gyenge működése,

– a nemzőképesség és a fogamzó képesség csökkenése

– folyamatos fáradtságérzet

Remek természetes szerves szelén forrás a búzafűlé

Nem mindegy, hogy mennyit és hogyan visszük be a szervezetünkbe a szelént. Ha azt szeretnénk, hogy fel is szívódjon a bélrendszerünkbe, és kifejtse a remek hatását szerves formáját kell fogyasztani.

Az étrend-kiegészítők között szinte nem is lehet találni szerves szelént. Ha nem szerves szelént fogyasztasz, azzal sem okozol magadnak kárt, de nem fogod vele elérni azt a hatást, mert ami nem tud felszívódni, az kiürül a szervezetből.

A búzafűlé egy napi adagjában megtalálható az a mennyiségű szelén, amire a szervezetednek szüksége van, méghozzá szerves alakban. Azért fontos a szerves szelén, mert azonnal könnyen és gyorsan felszívódik, és a szervezetben elkezdi a rákellenes működését.

Ha mindennap megiszol 2 kocka búzafűlevet, vagy 25ml frissen préselt búzafűlevet, akkor a megfelelő mennyiségű szelént viszed be a szervezetedbe, és a pozitív hatás nem marad el.

Forrás: Wikipedia

Olvasd el ez a cikket is:

Egészséges táplálkozás

 

Kövess minket az fb-n is:

Egészségesen Daganat Nélkül

Fontos!!

Ezt olvasd el:

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével

Növekedést stimuláló faktor és teljes értékű táplálék

Immunműködés és növekedési hormon stimulálás

Klinikai vizsgálatok: Immunrendszer

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével

Élelmiszer adalékanyagok és növényvédő szerek ellenszerei

Klinikai Esettanulmányok: Ellenállóképesség és állóképesség

Immunműködés – immunerősítés

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével 2.

Iratkozz fel a hírlevelünkre te is!

Az itt megadott kezelési információ nem az Legyél Egészséges Kft. hivatalos politikája, és nem orvosi tanácsot jelent az orvos szakértelme és megítélése helyett. Célja, hogy te és családod tájékozott döntéseket hozhasson orvosoddal együtt. Kezelőorvosodnak lehet rá oka arra, hogy az általános kezelési lehetőségektől eltérő kezelési tervet javasoljon. Ne habozz kérdezni a kezelési lehetőségeidrő

Legyél Egészséges!

Krizsán Tamás

Krizsán Tamás

Szerző | 2017-10-03T16:25:54+00:00 2016. június 29.|Kategóriák: Búzafűlé| Szelén fogyasztása – búzafűlé bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

About the Author:

Elég uncsi, de mi is cookie-kat használunk a weboldalunkon. Remélem megváltozik a törvény és nem kell többé ilyen üzeneteket látnod. Azzal, hogy tovább böngészel, elfogadod, hogy tovább használjuk a cookie-kat. Üdv,Tamás További információ

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás