Cink fogyasztása – búzafűlé

Cink fogyasztása – búzafűlé

Cink fogyasztása – búzafűlé: Fogyasztasz elég szerves cinket?

Ha nem, akkor kérlek olvasd el ezt a cikket, és megtudhatod, miért van rá szükséged neked is.

Kezdjük az elején: 

Mit okoz a cinkhiány:

– rossz májfunkciót

– anyagcserezavart, esetleg elhízást

– a haj és a körmök töredezettségét

Cink fogyasztása – búzafűlé – Mit jelent a szerves cink?

A szerves cink, ami a növényekben található és a gyógyszertárakban kapható cink tabletták között elég nagy különbség van.

A növényi cink sokkal jobban tud hasznosulni, hiszen szerves kötésben vannak a növényben. Ez sokkal gyorsabb és eredményesebb felszívódást jelent, és így nem terheli meg az beleinket.

A por vagy tablettás cink csak kicsi része tud hasznosulni, a segédanyagok és a cink is megterheli a szervezetet, a sejtjeinket. Jó néhány esetben a szintetikus készítmények allergiát, rosszullétet, és mérgezéses tüneteket is kiválthatnak.

A cinkből nem kell egyszerre nagy mennyiséget elfogyasztani. Keveset, de azt minden nap érdemes adagolni testünknek.

A cink csak akkor tud tökéletesen felszívódni, ha kiváló minőségű formában fogyasztjuk el, és a felszívódásban segítik más nyomelemek is. Ez azért fontos, mert minden nyomelem a többi nyomelem arányában tud felszívódni. Ha a por vagy tablettás verziót választjuk, de csak ezt visszük be a szervezetünkben, és nem fogyasztunk, mellé mondjuk krómot, molibdént, szelént, akkor a várható eredmény is jóval kisebb lesz.

Cink fogyasztása – búzafűlé: Fontos a szervezetünknek a szerves cink?

A sejtmembrán védelme (ami a sejteket körbevevő hártya) a legnagyobb/legfontosabb védelme. Ha ez nem lenne, akkor a hártya könnyen legyengülne, és ezért a sejteket is sérülékennyé tenné, ami előbb utóbb a sejthalálhoz vezetne.

Az enzimatikus rendszerben is nagy jelentőséggel bír. Ha nem lenne, számos enzim nem tudná betölteni szerepét. Ez nagyon komoly anyagcsere betegségekhez vezetne, enzimhiányok alakulhatnának ki. Segíti az inzulin hormon stabilitását, és a vércukorszint szabályozásban is részt vesz.

Segít a hormonok termelését, az egészséges hormon-egyensúly fenntartását.

Méregtelenítő hatása van, a nehézfémeket kitisztítja a szervezetből (ólom, kadmium).

Segíti a szebb bőr kialakulását is: A pattanások, aknék gyógyulását is segíti. Hámosító és antibakteriális. Az ekcéma gyógyításában is komoly szerepet játszik.

Nagyon fontos! Testsúly kilogrammra levetítve a gyerekeknek nagyobb a cink igénye, mint a felnőtteknek. (A gyermekek növekedéséhez és nemi éréséhez nélkülözhetetlen elem.)

Napi mennyiség felnőtteknek: 15 milligramm

Napi mennyiség gyerekeknek: 3-10 milligramm

 

A szerves cink legjobb forrása: a búzafűlé

A búzafűlé tartalmaz szerves cinket, és a minőségét és mennyiségét tekintve a legoptimálisabb az emberi szervezet számára.

Továbbá tartalmazza azokat az egyéb nyomelemeket- és ásványi anyagokat is, amik a cink felszívódásához, szükségesek!

 

Fogyassz napi szinten búzafűlevet ezzel is segítheted anyagcserédet és a hormon rendszeredet.

Forrás: Wikipedia

Olvasd el ezt a cikket is:

C-vitamin és kemoterápia mellékhatásainak csökkentése

Olvasd el ezt a cikket is:

Búzafűlé: Mire jó?

Kövess minket az fb-n is:

Egészségesen Daganat Nélkül

Fontos!!

Ezt olvasd el:

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével

Növekedést stimuláló faktor és teljes értékű táplálék

Immunműködés és növekedési hormon stimulálás

Klinikai vizsgálatok: Immunrendszer

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével

Élelmiszer adalékanyagok és növényvédő szerek ellenszerei

Klinikai Esettanulmányok: Ellenállóképesség és állóképesség

Immunműködés – immunerősítés

Klinikai kísérleti tanulmányok búzafűlével 2.

Iratkozz fel a hírlevelünkre te is!

Az itt megadott kezelési információ nem az Legyél Egészséges Kft. hivatalos politikája, és nem orvosi tanácsot jelent az orvos szakértelme és megítélése helyett. Célja, hogy te és családod tájékozott döntéseket hozhasson orvosoddal együtt. Kezelőorvosodnak lehet rá oka arra, hogy az általános kezelési lehetőségektől eltérő kezelési tervet javasoljon. Ne habozz kérdezni a kezelési lehetőségeidrő

Legyél Egészséges!

Krizsán Tamás

Krizsán Tamás

Szerző | 2017-10-03T16:25:33+00:00 2016. június 29.|Kategóriák: Búzafűlé| Cink fogyasztása – búzafűlé bejegyzéshez a hozzászólások lehetősége kikapcsolva

About the Author:

Elég uncsi, de mi is cookie-kat használunk a weboldalunkon. Remélem megváltozik a törvény és nem kell többé ilyen üzeneteket látnod. Azzal, hogy tovább böngészel, elfogadod, hogy tovább használjuk a cookie-kat. Üdv,Tamás További információ

A törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal úgynevezett "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. Ezek olyan apró, ártalmatlan fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést, számunkra pedig hogy megismerjük és ezáltal jobban kiszolgáljuk látogatóink igényeit. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Elfogadom" gombra kattint, akkor elfogadja a sütik használatát.

Bezárás